Wybierz swój język

Usługi zarządzane

Usługa zarządzana to cały proces ciągłej obsługi dostarczonego rozwiązania. Posiadamy autoryzację do świadczenia usług zarządzanych z użyciem produktów firm Cisco Systems i Red Hat. Pokazuje to naszą zdolność skutecznego tworzenia, dostarczania, zarządzania i wspierania usług zarządzanych opartych na technologiach tych producentów. Nie wszyscy producenci autoryzują i nadają stosowne uprawnienia. Dlatego nasza oferta nie zamyka się tylko na portfolio tych dwóch producentów.

Nasze usługi zarządzane dotyczą m.in. obszarów monitorowania i reagowania na zagrożenia, zarządzania i obsługi urządzeń aktywnych sieci LAN, WLAN, WAN, VPN i SAN, infrastruktury IT i centrów danych, środowisk aplikacyjnych, zapór sieciowych, rozwiązań bezpieczeństwa oraz systemów telefonicznych i wideospotkań. Dzięki naszej wiedzy, doświadczeniu i wypracowanych najlepszych praktykach zarówno proces wdrożenia nowych usług, jak i ich dalsza obsługa może przebiegać o wiele sprawniej.


Jesteśmy odpowiedzią na ciągle rosnące wymagania dzisiejszego świata. Projektujemy, wdrażamy, administrujemy i zarządzamy systemami IT. Dbamy o ciągły rozwój i bezpieczeństwo środowiska w którym prowadzisz biznes.

Nasz model kooperacji zakłada również istnienie lokalnego działu informatycznego. Jesteśmy po to, aby go wspomagać, a nie całkiem zastąpić. Dzięki kooperacji z nami da się zrobić więcej, jednocześnie realizując wszystkie zadania na bieżąco. Zawsze pojawia się coś ekstra i bez zapowiedzi, a też często trzeba to zrobić na już, gdzie możemy pomóc.

Oferujemy kooperację w jednym z trzech modeli:

  • DIY (Do It Yourself), który polega tylko na zakupie od nas rozwiązań, sprzętu i oprogramowania. Bez usługi zarządzania.
  • Co-Managed Service, w którym to dostarczone rozwiązanie, sprzęt i oprogramowanie jest zarządzane wspólnie z nami.
  • Fully Managed Service, gdzie my w pełni zarządzamy dostarczonym rozwiązaniem, sprzętem i oprogramowaniem.

W modelu tym właścicielem sprzętu i oprogramowania może być zarówno klient, jak i my.


Brak specjalistów i kompetencji to jeden z czynników hamujących rozwój. Utrzymanie dziś odpowiedniego personelu wcale nie jest łatwe i tanie. Szczególnie, że przy ciągłych zmianach technologicznych, musi on o wiele więcej czasu poświęcać na ciągłe doszkalanie się, niż faktyczną pracę. Szkolenia zabierają czas i kosztują. Nie można też polegać na jednej osobie. Bo co, jeśli nie będzie ona dyspozycyjna akurat wtedy, gdy będzie najbardziej potrzebna. Dlatego niektóre obszary IT, szczególnie te niezwiązane bezpośrednio ze specyfiką biznesową przedsiębiorstwa, warto oddelegować na zewnątrz. Zewnętrzny partner doszkala się w swoim zakresie i na własny koszt, nie ma urlopów, chorobowego i obsługuje kilka zmian.


O ile każdy system IT jest trochę inny, to wszystkie dotyka coraz większa złożoność, większa ilość aplikacji i poufnych danych, a także usług wymagających większej niezawodności. Pojawia się coraz więcej wymagań co do odpowiedniej jakości działania usług i ich bezpieczeństwa. Coraz szybciej też wszystko się rozwija, co sprawia, że zmieniają się stosowane rozwiązania.

Typowy informatyk "od wszystkiego" dziś już zwykle nie wystarcza. A lokalny dział IT lub helpdesk najczęściej ma czas i możliwości tylko na to, aby dobrze poznać aplikacje i systemy specyficzne dla branży swojej organizacji. Jest to coś, z czym zmaga się on na co dzień i gdzie trwale rozwija swoje umiejętności. Nie da się być specjalistą od wszystkiego. Jest tego zbyt dużo.

W każdym systemie IT istnieją elementy uniwersalne, to jest niezależne od konkretnej branży. Są nimi urządzenia sieciowe, systemy do ochrony przed cyberzagrożeniami, serwery, systemy macierzowo-dyskowe oraz systemy operacyjne i środowiska aplikacyjne. Jest to część, na której my znamy się najlepiej. Integrujemy, wdrażamy, konfigurujemy i obsługujemy te elementy na co dzień. Mamy w tej części większe doświadczenie, co sprawia, że w efekcie możemy zaoferować lepszą jakość wykonanej usługi i szybsze rozwiązanie problemu. Obsługując te same rozwiązania u wielu różnych klientów wypracowaliśmy szereg najlepszych praktyk i standardów. Dlatego zachęcamy do skorzystania z naszego doświadczenia i wiedzy.

Nieodpowiednio dobrane, zaprojektowane czy wdrożone rozwiązanie nie łatwo da się zmienić. Zwykle potem zostajemy z nim na lata. Dlatego zapraszamy do kontatu z nami jeszcze przed zakupem odpowiedniego sprzętu i oprogramowania.


Odpowiedzialność

Wszelkie prezentowane na naszej stronie treści i grafiki mają wyłącznie charakter poglądowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym momencie i bez uprzedzenia lub następczego informowania o takich zmianach. Dokładamy starań, aby informacje publikowane na naszej stronie były zgodne ze stanem faktycznym i aktualne, nie gwarantuje jednak, że nie zawierają braków lub błędów. Nie ponosimy też żadnej odpowiedzialności za skutki powiązane z dostępnem do publikowanych przez nas informacji, w szczególności za wszelkie decyzje podejmowane na podstawie tych informacji.


Wykorzystane materiały

Grafiki wykorzystane na naszej stronie pochodzą z różnych źródeł. Część z nich została wykonana przez nas, a część pochodzi z zasobów dla Partnerów producentów z którymi współpracujemy oraz sklepów internetowych z gotowymi grafikami i zdjęciami.


Zapraszamy do kontaktu drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48 797 004 932 lub +48 797 004 938.